این مقاله نتیجهی مصاحبهی نویسنده با عکاس و تصویرساز پرمون طرح، سارا رحیم پور است. موضوع مصاحبه در خصوص عکاسی تبلیغاتی و تفاوتهای آن با عکاسی صنعتی است و نظرات یک عکاس (فعال در حوزهی تبلیغات) در این مصاحبه در جهتگیری مقاله تاثیر داشته است.
عکس تبلیغاتی چیست و چرا به وجود آمده است؟
عکسی از محصول که خارج از فضای رئال و معمولی است را عکس تبلیغاتی میگوییم.
صنایع احتیاج دارند که محصولاتشان را به مخاطبان خود معرفی کنند و ما به عنوان آژانس تبلیغاتی واسطهای هستیم که این معرفی را به صورت بهتری انجام دهیم تا معرفی محصولات به شکل دیگری اتفاق بیوفتد.
البته در ابتدا باید بگوییم که عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی با هم دیگر متفاوت هستند، عکاسی تبلیغاتی چون بر اساس پیام پیش میرود متفاوت است و برای مخاطب جذابیت بیشتری دارد.
تقویم محتوا کسب و کار خود را چگونه بنویسیم؟
تبلیغاتی ,عکاسی ,صنعتی ,معرفی ,عکس ,متفاوت ,عکاسی تبلیغاتی ,عکاسی صنعتی ,مصاحبه در ,را به ,است و
درباره این سایت